11 Ekim 2012 Perşembe

EVİMDEN KÜÇÜK PAYLAŞIMLAR

 Evimin girişinde beni karşılayan güler yüzlü şemsiyeliğim..
 Zürafa mumluklarım
 İnek şeklindeki mutfak saatim :)
 Şapka koleksiyonu yapıp bunu büyük bi duvarı kaplıyacak hale getirmek istiyorum.. Ve fillerim tabikiiii.. fillerin bereketine gerçekten iananıyorum ve değişik bir fil gördüğümde hemen kapıp eve getiriyorum
 Şu balık şeklindeki fanusu izmirden uçakta kucağımda sarılarak getirdim resmen ama içine hala bi balık alıp koyamadım oda ayrı bi mesele :)  Ve orda yine iki büyük filim yer almakta vazgeçemeyeceğim bu fil sevdamdan... Masa örtümün ise manevi değeri gerçekten çok büyük tel kırma olup babannemin annesi tarafından yapılmış
 Ve pinokyom :)  ve yine bi fil :)  pinokyomun kucağındakide lüle taşından pipom eşime işten arkadaşı hediye vermiş bende sigara kolik olarak çok sevdim :)
veee meleklerim ve bereket sembolü şişman kadınım... Ben ona doğurgan kadın diyorum o ayrı :)



İşte benimde evimden aksesuar paylaşımlarım daha bi sürüsü var ve bisürüde alınacak süs eşyası... Çok seviyorum ama temizliğimi birazcık uzatıyorlar ama olsun vazgeçemeyeceğim toplmaya devammm :)

2 yorum:

  1. merhabalar ınternette dolasırken denk geldım bısey danısabılrımıyım balık seklındekı fanusu nerden almıstınız bılgı verırmısınız sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç oldu cvbım yeni görüdm üzgünüm. ben izmirde bi aksesuarcıdan almıştım ismini hatırlamıyorum ama http://www.evdebir.com/ bu sitedende bulabilirsin.. sitede biraz fiyatı yüksek ben 80 tlye almıştım burda 150

      Sil